29 april 2008

Sex med förhinder

Rapport från en spyhink 25:


Jag har fått emottaga ett antal propåer om att det är lite för lite snusk och förnedring på den här bloggen. Så för att göra alla snuskgubbar till viljes följer här nu en liten rar historia.

Detta som jag nu skall berätta om inträffade på det glada sjuttiotalet någon stans i mitten i en liten stuga uppe på ett berg, där jag då bodde tillsammans med min då ständiga moatje, Lady Pamela som jag kallade henne. Egentligen hette ju hon TE.

Vid den här tiden umgicks jag ganska frekvent med en spelevink vid namn D-Å H som hade en osviklig förmåga att alltid dyka upp vid dom mest olämpliga tillfällen nämligen när jag och Lady Pamela ägnade oss åt vild och ohämmad sex. Så kan man ju inte ha det. Detta särskilt som han hade ovanan, att alltid bara knalla rakt in och stå och glo när vi knullade som bäst. Det är liksom lätt att komma av sig vid dylika tillfällen och detta kunde ju inverka menligt på min libido, så att säga.

Något måste helt klart göras åt saken tänkte jag; låsa dörren var inte att tänka på eftersom han då bara skulle klättra in genom ett fönster eller nåt. Det var alltså uteslutet.

Vid den här tiden åkte vi ofta omkring i gamla amerikanska bilar och kastade ölburkar omkring oss. Vid ett sådant tillfälle fick jag en i mitt tycke alldeles lysande ide.

En trafikfyr från ett vägarbete en sådan som blinkar varnande att här är det något på gång skulle naturligtvis lösa mina problem, tänkte jag. Sagt och gjort! En blinkfyr avlägsnades från ett vägarbete och ställdes upp, väl synligt, i ett fönster.

Jag uppmärksammade D-Å på min lilla anordning och förklarade, så pedagogiskt jag kunde, att när den blinkade, så var jag upptagen av intima angelägenheter och ville följaktligen inte bli störd.

Så skulle det lilla knepet invigas, och mitt sexliv skulle äntligen få klaras av, utan otrevliga distraktioner. Blinkfyren tändes och Pamela och jag skuttade i säng, extra upptända, av möjligheten till ostört sex.

BlinkeriBlink

D-Å? Det är klart att han kom in och glodde; "Jag skulle bara se om det stämde", var den lille plågoandens kommentar. Den idén var ju fullständigt bortkastad på en så´n som honom.

Sensmoral: Skit i blinkfyrar
- skaffa en magnum i stället.

Eder numera tämmeligen slake PD

3 kommentarer:

  1. Så värst snuskigt var det ju inte men roligt.

    SvaraRadera
  2. Jag måste ju lämna något till din fantasi också.
    PD.wmcapfz

    SvaraRadera
  3. PD.wmcapfzad betyder "wmcapfz"
    är det något från Mars. I så fall är det nog förlagt nu då vvi går in i Maj.

    SvaraRadera

 
eXTReMe Tracker