06 april 2008

Tre män i en bil episode II


Rapport från en spyhink 14:

Detta som jag nu skall berätta utspelade sig någon gång under sjuttiotalet.
Vår historia börjar i ett litet hus beläget alldeles vid stranden av K-viken i L kommun min gode vän PBs residens.
Där satt jag och PB och ägnade oss åt alkoholens förstörande genom konsumering och dividerade om ditt och datt.

Efter ett tag så dök en tredje broder, PC upp och gjorde oss sällskap, dock inte med destruktionen av alkohol efter som han hade sin bil med sig men väl med glada inpass och trevligt umgänge.

När vi så hade suttit där och pokulerat en stund kom vi in på ämnet ”streeking” och efter som jag var jämt i gasen så hetsade jag, glatt påhejad av den gode PC, PB som jämt skulle vara värst med att han inte tordes streeka för bögarna i humlegården.

Vafan det är klart att jag törs streeka men tamefan inte för några jävla bögar om ni tror det sade PB självsäkert.

Jamen då kan du ju streeka för hororna på malmskillnadsgatan istället då sa jag uppkäftigt och eftersom PB hade varit så självsäker och stursk så hade jag fått honom dit jag ville för nu kunde han ju inte gärna banga utan att förlora ansiktet så att säga.


Eftersom PC så lägligt hade kommit i sin "DUTTE" så förflyttade vi genast våra övningar till sagda fortskaffningsmedel för vidare transport till vår destination.

PC körde jag drack öl och PB drack öl och klädde av sig.

När vi så på vår färd kom att passera det på den tiden välkända etablissemanget svarta katten (det hette egentligen något franskt men det betyder samma sak) så föll det sig så lägligt att det spelades in reklamfilm för stället utanför med diverse, mer eller mindre, klädda värdinnor.

Genrep vrålade jag och PB som nu var ganska påstruken tyckte det var en god ide och hoppade ut ur bilen och började vifta på svansen samtidigt som han kutade fram och tillbaka framför kameran.

Fotografen och porrdirektören vart en smula gramse, men flickorna skrattade gott.

Efter genomförd repetition fortsatte vi mot huvudmålet - själva horrännan för att genomföra vår kupp.

Det visade sig att det var i värsta turistsäsongen så två stycken turistbussar hade just spytt ut sin last av japaner som förmodligen var i Sverige för att studera Nordeuropéernas parningslekar eller nåt ( Vad hade dom annars på malmskillnadsgatan att göra? ), så det var fullt skulle man kunna säga.

PB fick syn på en långbent blondin med alldeles för trånga kortbrallor och hoppade ut genom bakdörrarna och började jaga det stackars flickebarnet hojtandes "Vad kostar fittan? Jag har en rulle enkronor uppkörd i röven" Den chockade hålldamen fick panik och rusade iväg med PB efter alltmedan de japanska kamerorna gick varma.

Under tiden när jag står och skall stänga bakdörrarna uppenbarar sig en av lagens väktare och utbrister "Ni får inte sitta och åka med öppen dörr du måste stänga den!" Vad fan tycker du att det ser ut som att jag gör, svarade jag och klev in och stängde om mig.

Under tiden hade den stackars glädjeflickan lyckats komma undan så vi plockade upp PB för att åka hem men då var han hungrig och skulle absolut gå på McDonalds och ha en hamburgare.

På vägen dit hade han åtminstone fått på sig sina kallingar men det var ju svetsarkallingar så dom bestod mest av brännhål så när han klev in på mathaket låste vakten dörren, så ingen mer kom in. PC och jag fick vänta i bilen. Vad som hände där inne det vet jag därför inte så noga.

Sen var det inte mer med det mer än att vi åkte hem igen och fortsatte med vårat kalas.

Sensmoral: Ja vad säger man om det? Förslag någon?

MVH PD



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
eXTReMe Tracker