21 juli 2008

Re(a)pris på tuttar


Rapport för en spyhink 46:


Jo jag tänkte att det kunde vara trevligt att få lite kött på benen om man säger.
Så därför har jag dammat av ett gammalt inlägg publiserat av Rille och vill härmed
förse det med några originalbilder ur mitt lilla fotoalbum (från tiden då det begav sig).

Här är det några av alla de flickvänner jag nån gång i forntiden lägrat som sedan hamnat framför kameran.
(Observera deras nöjda avslappnade flin!)

Håll till godo!







Alltså; Först var jag tvungen att betyga dom min aktning,sen förklara att jag älskade dom sen var det fritt fram om man säger.


Och här kommer en bild till men den här tjejen har jag aldrig lägrat. Hion sprang omkring så här jämt ändå!

(Den här bilden är lika bra som nå´n av Zorn -tycker jag)



Sensmoral: Hellre en flicka i sängen än tio i svängen.
(Var faan kom det ifrån? Jag kan väl inte veta det!)


Eder konstnärlige vän
PD


Friskrivning:
Jag hoppas att flickvänner som eventuellt läser detta - endast känner sig hedrade.
Jag tänker inte dela ut några andra uppgifter - utan detta är endast för konstens skull.



4 kommentarer:

  1. Ja nog ere kött på dom alltid i alla fall flera av dom är ganska tjocka.

    Man kan förstå vad dom sysselsatte sej med mellan varven.

    Inte var det motionscykeln i alla fall.

    Det kanske var det Du bjöd dem på som var så fettbildande.

    Fast jag ska inte klaga jag var ju oftast tillsammans med magra spetor istället så det så.

    Jag tycker det är fina bilder och är nog mest avundsjuk - tror jag.

    SvaraRadera
  2. Jag har alltid gillat när det är lite och ta i dom därna magra kråkorna som dagens ideal utgör dom kyler mer än dom värmer tycker jag.
    PD.

    SvaraRadera
  3. alltså jag gillar när det är lite att ta i dagens ideal med magra skator tilltalar mig inte alls dom kyler mer än dom värmer och vem vill frysa?
    PD.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker sensmoralen borde vara: Se upp för PD och hans kamera ;)

    SvaraRadera

 
eXTReMe Tracker