21 juni 2008

Tuttifrutti baletti

Rillarens Rapport för en Spyhink 3:

Bilden “http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/d5/Cow_and_chicken_4.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.


Vem har sagt det måste vara tuttar överallt?

Kan vi inte få ha lite fantasi kvar för oss själva. Måste vi hela tiden överhopas med nakna eller nästa nakna kroppar av
Homo sapiens honkön?

Jag tycker om nakna kvinnor!
Och de måste inte nödvändigtvis vara de absolut vackraste heller.
Men varför är tidningar både de som främst vänder sig till män och de som vänder sig till kvinnor, överfyllda med dessa raklambilder och reportage med bilder på sexigga kvinnor i sexiga kläder som sitter, står, ligger och travar kring sexiggt???

Jag börjar faktiskt tröttna, och det är ju inget friskhetstecken
direkt!

Jag tror faktiskt inte att det endast är männens fel.
Vad tror Du?

Du kan kommentera direkt om Du har Googlekonto eller
maila



/ Rallyrille


2 kommentarer:

  1. Kul att du hittade min blogg, tack så mycket för berömmet :D
    Kör hårt, jag är gärna bloggkompis, vad det nu innebär ;)
    /S

    SvaraRadera
  2. Det innebär som jag ser det att vi byter länkar med varandra så att du infogar vår min och PDs
    alltså
    http://spyhink.blogspot.com/

    och vi klistrar in din och så pushar vi för varandras bloggar lite extra jämför med en vanli länklista bah!
    Typ alltså

    /Rillerallarn (kärt barn...)

    SvaraRadera

 
eXTReMe Tracker