20 juli 2008

Hal du dott dig illa lilla vän


Rapport från en spyhink 45:


I dag söndagen 20/7 2008 höll jag på att få infarkt eftersom jag vart så jävla arg hör här!

Jag satte mig på mitt urbana fordon och åkte till den lokala livsmedelsaffären enär jag ämnade inhandla dagens snusk.

Då när jag hade plockat ihop lite smått och gott så föll min blick på löpsedlarna till kvällsdrakarna invid kassan och till min oerhörda förvåning kan jag på Expressens löpsedel läsa att Anders Eklunds mentala ohälsa beror på att han stötte i skallen lite när han krockade med bilen.

Och??

Själv föddes jag fullständigt bindgalen och som om det inte räckte så har jag dunkat i med knoppen ett otal gånger bland annat när jag voltade fyra varv med en kutrygg(volvo pv) och slog skallen genom vindrutan 1974.

Jag fick hjärnskakning men jag har inte mördat nån för det än mindre våldtagit.

Jag har dessutom ådragit mig den åkomman vid minst fyra tillfällen till och den berömda boxaren Muhammad Ali (Cassius Clay) är numera lite vimmelkantig efter upprepade slag mot huvudet han varken mördar eller våldtar han med vad jag vet.

Det är naturligt vis så att karln är sjuk i huvet men det föddes han med och det går inte att bota det är sådana som han som gör att folk går omvägar runt mig eftersom jag har ett personligt utseende och inte passar i nån mall alltså måste jag vara farlig.

Det är jag inte bara om du retar mig men så är det väl för dom flesta.

Vad skall vi då göra åt eländet frågar ni.

Mitt råd är att han döms till livstid och sätts på ett vanligt fängelse bland vanliga kriminella då kan jag garantera att det blir livstid han kommer nämeligen inte leva så länge då.


Sensmoral: Var en karl för en gångs skull och ta ditt straff.


Puh nu känns det bättre PD.


4 kommentarer:

  1. I och för sig är hjärnan något mycket komplext. Olika delar hör ju till olika saker. Du kan ju slå i en sida av huvudet och tappa balansen och en annan där du tappar minnet. Eller så har du tur och ingenting går sönder och du vaknar upp som vanligt. Fast jag har då aldrig hört att vi har en del av hjärnan som triggar igång våran lust att mörda och våldta efter en smäll. Det är som vanligt, man måste alltid ha någoning att skylla på. Men i det här fallet hade det väl räckt att skylla på gubbäcklet själv.

    SvaraRadera
  2. Det är helt klart att man ska skylla på äcklet själv men gubbe vad blir då jag?
    Han är sjuk det råder det inga som helst tvivel om men han är medveten om att det han gör är fel ändå utför han sina mörksens gärningar.
    Jag är man jag kan oxå bli attraherad av det motsatta könet skillnaden är att jag kan behärska mig.
    Småflickor är dock inget som en normal man tänder på det är sjukt dessvärre går det inte att bota och följdaktligen måste han spärras in på livstid det vill säga tills han dör.
    Sorgligt mrn sant är att han förmodligen kommer att komma ut en dag och då sätter han igång igen.
    PD.

    SvaraRadera
  3. Hur kan ni länka till en sida som nästan orsakar hjärtstillestånd? Ha ha, jag blev skiträdd av det där svenska bubbelvattnet, så jag klickade bort sidan direkt.

    SvaraRadera
  4. Ja Du får väl fråga Rillarn?
    Det är han som rattar sidan jag rattar på annat!
    HaHa

    PD

    SvaraRadera

 
eXTReMe Tracker