10 maj 2008

Mitt första riktiga samlag eller Hur jag blev man

Rapport från en spyhink 28:

"Photo courtesy PDPhoto.org"

Detta, långt ner i minnesbanken förvarade, lilla minne, tilldrog sig i mitten av sextiotalet under ett sommarlov på Åland. Där familjen hyrt en stuga av en lokal fiskare för att fira semester.

Det var den sommaren som jag drog min första gädda med spinnspö enär min fader tyckte att jag hade blivit tillräckligt gammal för att vifta med dylika tingestar. (Han skulle bara veta vad jag viftade med när han inte såg på).

Fadern såg fram emot far- och sonaktiviteter.

Det vart nu inte så mycket med dom aktiviteterna eftersom det fanns annat som kunde locka en yngling men en gädda blev det som sagt.

En av dom saker som lockade var umgänget med AJ. Han var, en inte helt tam ung man, några år äldre än mig och bodde hos sina åldriga morföräldrar. Min barndoms Bombibitt.

AJ hade alla dom egenskaper som kan imponera på en trettonåring. Han tog mig med på bisamjakt med en uråldrig hagelbössa och en massa annat som förtärandet av nån sorts finsk rusdryck, som hette Jalovina.

En dag var vi och badade vid en ganska ensligt belägen strand när det plötsligt dök upp två stycken flickor som också var där på semester. Vi var naturligtvis gentila nog att erbjuda dom båda gracerna att dela "vår" strand med oss enär vi tyckte att lite damsällskap skulle vara trevligt.

Det hela utmynnade i nån sorts liten sommar flört mellan dom små liven och oss och vi delade raskt upp oss i två par.

Min erövring var ett par år äldre än mig hela femton år gammal och i mitt tycke väldigt erfaren i vuxenlekar hon kunde till och med tungkyssas. Det ni! Hon hade helt klart varit med förr.

Ja det var annat än den snoriga puss jag fick i lekis av en kärvänlig liten medelev. Min dittills enda erfarenhet på det köttsliga området.

Vi umgicks rätt så flitigt med flickorna och en dag märkte jag ganska tydligt att min erövring gärna skulle vilja umgås lite mer privat så att säga.

En avlägsen hölada, blev vårt näste för utvecklandet av vår romans, till lite mer handfasta övningar, som jag trodde att min partner hade enorm erfarenhet av.

Det visade sig att det hade hon inte, men efter en lite trevande och mycket fnissig inledning, började vi snart att få ordning på det hela.

Vid det första försöket hade undertecknad lite väl bråttom och snubblade så att säga på tröskeln men hämtade mig snart och lyckades över förväntan vid det andra och det tredje och det ...

Det var sommar och varmt dessutom vissa övningar blir man svettig av i alla fall. Att bli svettig när man ligger naken i gammalt torrt hö är inte att rekommendera kan jag upplysa om. Det kliar överallt - och då menar jag överallt.

Vi löste detta genom att helt enkelt hoppa i det närbelägna havet och hjälpa varandra att tvätta oss mycket noga. Faktiskt, mer noga än nödvändigt.

Ja så fortsatte det hela semestern.

Så mycket fiskande med farsan vart det ju inte.

Jag hade ju hittat nåt annat som luktade fisk och kunde sprattla bra.


Sensmoral:
Idrott har jag hört skulle kunna vara en lämplig sysselsättning för den vilda ungdomen.


Eder PD

Dock kanske inte fortfarande fullt så ...

...längre






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
eXTReMe Tracker