04 maj 2009

Det kunde jag ge mej faderulingen på

Rapport för en spyhink 87:

I dag måndag 4/5 kunde man enligt ett flertal medier få veta att man blir fet av frukt.
Hade jag vetat det när jag var i tioårsåldern hade jag nog inte pallat så många äpplen som jag gjorde.



Hela mitt liv ödelades den dagen jag började hemsöka diverse fruktodlingar i närområdet och jag var för evigt dömd att bli fet.
Hade det inte varit för dessa sataniska äpplen hade jag fortfarande sett ut som en ung Adonis.



Men frukt var ansett som nyttigt på den tiden så man tog för sig var man kom åt.
Jag har hela tiden trott att det är alla ölen som jag under åren konsumerat som byggde denna kropp.


Men nu vet jag bättre det är bananerna och äpplena som jag i ungdomligt oförstånd glufsade i mig som är boven i dramat.

Skäms på sig socialstyrelsen som i åratal har propagerat för denna livsfarliga diet.

Sensmoral:
Vad du än gör ät inget idag imorgon kan det vara giftigt.


Eder uppsvällde PD

2 kommentarer:

  1. Ja mat är farligt det har jag alltid sagt...*S*....:)

    SvaraRadera
  2. Ja hej du Selda det var ju kul att du hittade hit.
    Det är möjligt att mat är farligt men det är jävligt gott också.
    Dessutom kvittar det hur man gör det som är nyttigt i dag är helt förkastligt i morgon.
    Det är nog mest blaskorna som vill sälja lösnummer.
    PD.

    SvaraRadera

 
eXTReMe Tracker