08 maj 2009

Fjolleri


Rapport för en Spyhink 88:

Ibland kan jag inte låta bli att förvånas över människans fåfänglighet.
Jag hörde idag på radion att svenska män i allt större utsträckning önskar sig en större penis.
Varför då?

Det är väl tillräckligt besvärligt som det är.

Ta bara en sådan sak som att sätta sig ner om man inte passar sig kan man giva sig attan på att den kommer i kläm.
Och hur skulle det då inte bli om den var större?

Nej vad fan pojkar lär er använda det ni har fått istället.
Det står väl inte på förrän ni ska fylla pungen med Botox också så den blir slät och fin.
Störtlöjligt säger jag.
Fast det är ju klart själv använder jag ju bara min till att kissa med.




Men det duger den alldeles ypperligt till.

Men större vill jag inte ha den jag får ont i ryggen så det räcker ändå när jag halar fram den vid ovannämnda tillfällen.

Dessutom är det inte helt ovanligt att det efter sådana ingrepp blir problem med potensen och då kan man undra vad det skall vara för glädje med det.
Visa upp den i bastun kanske?

Sensmoral:
Det är innehållet inte kartongen som räknas.


Eder nykissade PD



För den vetgire läsaren bör påpekas att den inlagda bilden censurerats.
Detta för att bibehålla vitaliteten och moralen hos läsekretsen.
Dessutom vill vi inte dra på oss några anmälningar för att vi syssla med senofila inlägg.

Hälsa FRA så mycket!
/red

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
eXTReMe Tracker