07 mars 2008

Gruppsex en allvarlig sak

Rapport från en spyhink 8:

Denna lilla episod utspelar sig i slutet av sextiotalet.
Jag hade igenom en bekant SP träffat en sju år äldre dambekant LL som bodde i nu sedan länge rivet kråkslott där det numera ligger en idrottsarena.

Vi hade samlats ett antal hippies, hojåkare och annat löst folk för att supa och röka indisk "tobak".

Partyt var i full gång när någon kom på iden att vi skulle ha lite uppiggande gemensamt könsumgänge så kallat gruppsex eftersom alla hade kommit upp i varv på både det ena och det andra så var det ingen som tvekade allra minst en ständigt kåt sextonåring som jag.

Så vi satte igång från början var det nog tänkt att det skulle ske under lite mer organiserade former men det urartade naturligtvis redan i början och alla tog för sig till höger och vänster.

Det blev naturligtvis ett och annat svartsjukeintermezzo men inte värre än att det gick att hantera. Hur som helst alla knullade med alla utom dom av eget kön förståss där gick gränsen för hur frigjorda vi var.

Framåt natten somnade vi i en enda stor hög av utslagna ungdomar.
Alla tyckte att det hade varit jävligt häftigt ända tills det började kännas konstigt i genitalierna Det visade sig att någon hade haft gonnoré och då följdaktligt, naturligtvis smittat alla andra med sin, som det då ansågs, skamliga sjukdom.

Nåväl, när den värsta ilskan hade lagt sig, var det en av dom kvinnliga deltagarna som tog tag i hela problemet och helt enkelt ordnade en gemensam tid hos hud- och könspolikliniken som den då kallades.

Först fick vi gå in till farbror docktorn. Han pillade in en pinne med lite ludd på i urinröret. Inte en smal och smidig utan en rätt så grov träpinne. Det var väldigt obehagligt kan jag säga. Hur han förfor med våra kvinnliga vänner vet jag inte men om det var en likadan pinne där, så är det väl den gången man önskar att man vore skapt lite annorlunda.

Efter farbror doktorn var det så dags att ha ett litet samtal med tant kuratorn som eftersom denna lilla åkomma sorterar under smittsjyddslagen var tvungen att fråga med vem vi hade kopulerat med och således smittats av.

Som tur kom jag inte först in till henne, utan som femma eller sexa. Då var hon redan ganska luttrad och frågade om jag möjligen också hade haft gruppsex med en outgrundlig min och det var jag ju tvungen att tillstå.

Sen var det inte mer med det, för hon hade nog räknat ut att alla som kom den dagen och sa att dom hade ägnat sig åt det, hörde till samma grupp så

att säga.


Sensmoral:

Läs en bok istället.


/PD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
eXTReMe Tracker