03 augusti 2008

Tuttifrutti balletti eller saker och ting som jag hetsar upp mig över


Rapport för en spyhink 48:


En fråga om moral. Det har kommit till min kännedom att diverse små flickor protesterar emot att inte få gå barbröstade i badhusen. Jag förstår inte problemet.

Om jag skulle klampa runt på badstranden så kan ja titta på hur många tuttar jag vill. Vad är skillnaden?



Badhus kontra badstrand?

Nu är det inte så att jag klampar runt på våra badstränder för att titta på tuttar. Eftersom jag inte går på badstränder alls.

Av den enkla anledningen att jag inte badar i havet. Men hade jag velat titta på tuttar hade jag väl gått till badstanden.

Så om jag till äventyrs skulle kliva in på något badhus och damerna knallade runt med blottad bringa, skulle jag inte ens höja på ögonbrynen. För det vore ju som att vandra omkring på vilken badstrand som helst.


Så var ligger problemet?

Är jag tvungen ta av mej badbyxorna (jag äger ju inte ens några), för att statuera exempel?

OK, är det det ni nu vill, så visst ska vi väl kunna effektuera det.

Klicka på länken så får ni skåda PilleNocken.


Sensmoral:
Har man sagt A – får man visa B(allen)


Eder fullständigt avsexualiserade

PD
(va?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
eXTReMe Tracker