16 mars 2009

Våta drömmar

Rapport från en Spyhink 84:

Jag hade en dröm i natt och de var en dröm som på den senaste tiden har återkommit med jämna mellanrum.
Det är en verkligt våt dröm och här ska jag nu försöka att återge den.

Det hela tilldrar sig i min enkla bostad (som ju är flytande) där jag försöker att få mig en välbehövlig nattsömn.
Jag drömmer om att någon kysser mig ömt i nacken för att fortsätta med att smeka mig utefter ryggen.
Vidare drömmer jag att smekningen fortsätter ner utefter ryggen för att nu övergå till att nu smeka mig över höften och fortsätta mot ljumsken.

Där stannar smekningen kvar en stund och koncentrerar sig på mina genitialier en stund.
Sedan fortsätter den smekande rörelsen upp över magen för att stanna till vid mitt bröst.
Nu börjar jag i drömmen bli nyfiken på vem som förärar mig denna ömsinta behandling så jag slår upp mina ögon och möter min älskarinnas blick.

Hon är en fisk!
En taggig jävla Aborre som bara undersökt vilken kroppsdel som skulle ätas först.
Då vaknar jag naturligtvis och hoppar ur lopplådan och lyfter på luckan i durken och börjar pumpa.Denna fisk är ju ingen aborre - men vi vill ju inte skrämma läsekretsen alltför mycket så vi satte inen Skärgårdskrokkedil istället!
/red




Er ännu så länge flytande PD.

Sensmoral:
Hellre springa på pumpen än dränkas i sömnen

PS
Jag skall hälsa ifrån "Davy Jones"
DS



Läs om legenden Davy Jones
/red

13 kommentarer:

  1. Hehehehehhehehehheheh...du e allt en riktig filur du PD! Jag har grunnat en stund nu och kommit fram till att ditt stjärntecken måste vara LEJON! Har jag rätt eller har jag RÄTT??
    Skulle det inte stämma så är du bergis en FISK! Så det så!

    SvaraRadera
  2. Hej Pia kul att du har vaknat till liv.
    Men jag är tvungen att göra dig besviken jag är vare sig lejon eller fisk.
    Du får gissa igen.
    En liten ledtråd dock.
    Jag är född på hösten.
    PD.

    SvaraRadera
  3. Okej, då är du kanske jungfru som jag. Men att döma av den målande beskrivningen av din sensuella dröm, har du nog inte jungfrudomen kvar!

    SvaraRadera
  4. Jasså Charlie har töat fram ur en snödriva han med.
    Det är sant att jag inte är någon oskuld ännu mindre jungfru.
    Nu gav du Pia ett frispel men det gör inget.
    PD.

    SvaraRadera
  5. Är det inte ganska symptomatiskt att då folk som är intresserade av eller säger sig vara kunninga i astrologi nästan aldrig kan "gissa" rätt stjärntecken ens när de får ledtrådar?

    Varför envisas folk med att tro på stjärnor i stället för att lita på gener och miljö. Dessa styr ju med vissshet mer då de är mycket närmre individens utveckling än solarna ute i universum på sina näst intill oändliga avstånd jämfört med oss.

    Men vi är ju ändå glada för att vi får kommentarer alls!

    Så tycker jag särskilt att Pd ska vara lite rädd om de få kommentarer han får från damer numera även om det råkar vara på en blogg.


    /red

    SvaraRadera
  6. Det var det värsta!! inte fisk inte lejon! Hmmm mina astrologantenner är ju helt värdelösa!!
    Okej okej!! Våg, sans och balans!!

    SvaraRadera
  7. Jasså du Pia man skall vara sansad och balanserad när man är våg.
    Hmm.
    Jag trodde att det räckte med att väga 110 kg.
    Men jo nu träffade du rätt.
    PD.

    SvaraRadera
  8. Jag som trodde att Du var född i Kameleontens stjärntecken!

    Pia är verkligen duktig på att gissa - bara hon får prova tillräckligt många gånger och får tillräckligt med ledtrådar så blir det ju alldeles rätt.

    /R

    SvaraRadera
  9. Jo du Rillaren kameleonten var bra.
    Men enligt det österländska systemet är jag en orm.
    PD.

    SvaraRadera
  10. Hörru Rillarn!! Jag sätteren slant på att du har samma stjärntecken som jag!!! Med den smorda truten och vassa tungan måste du helt enkelt vara en Vattuman!! Häpp!
    PD som sann och i hjärtat Göteborgare säger jag bara "även solen har fläckar"

    SvaraRadera
  11. Pia!
    Av alla amatörastronomer jag hittills utsatt för den enkla frågan att helt enkelt tala om vilket tecken jag är så slår du verkligen priset på huvet medan tavlan trillar av spiken utan att man ens är säker på om man har kommit över vattnet för alla åar.!
    Jag kan inte ens räkna upp alla tecknen i Zodiaken (heter det så?) utan att börja tveka och slutade läsa horoskop eftersom jag insåg att det inte var så roligt som jag först trodde. Det är inget skåp med lättfotade fruntimmer. Det siste jag verkligen läste på allvar var nog någon gång i 10-årsåldern eller så.
    Men i alla fall det var roligt att Du uppskattar mitt sätt att munhuggas.
    Men jag tror inte - varken på gud eller andra spöken och ännu mindre (om det nu är möjligt) på stjärnbaneret eller annat oknytt, sörru!
    /R
    PS
    Är man född i musens år och i korvens månad med segerhuva runt öronen så måste man ju vara en ...
    Eller hur?!
    DS

    PPS
    Det är hittills ingen som lyckats inordna mej i det astrologsiska systemet på egen hand och varit säker på att det är rätt placering hittills ens på tredje försöket.
    Humbug är vad det alltid varit!
    DDS

    SvaraRadera
  12. Hahahaha. Ja du din stackare du har det inte lätt.

    SvaraRadera
  13. Vem påstår att livet ska vara lätt då?
    /Red

    SvaraRadera

 
eXTReMe Tracker